Nike: My jsme Sparta! (AC Sparta Praha)
AC Sparta Praha představila spolu s Nike fotbalovým fanouškům a celé fotbalové veřejnosti dlouhodobý projekt s názvem „My jsme Sparta„. Hlavní myšlenka tj. dát šanci talentovaným dětem prosadit se v vrcholovém fotbalu je jistě dobrá, stejně mi ale nepřijde ideální identifikace značky Nike s jedním fotbalovým klubem v ČR. Už vzhledem k rozdělené fanouškovské základně je tady předpoklad negativních emocí, které ve finále mohou značku Nike spíš poškodit, než jí pomoc. Cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly.
Tak fakt, že spojí svoje jméno s jedním klubem bych viděl jako zcela normální. Vždyť o jiného dělají v Anglii, či Španělsku? tam mají taky hlavní koně ManU a Barcu.
Ale tahle reklama je rozhodně lepší než ta s Vaškem Kadlecem, ta na mě působí dost lacině.
[…] nejúspěšnější fotbalový klub a rozhodla se sním nedílně spojit své jméno. Po projektu Nike: My jsme Sparta! je tady další sparťanská óda na radost. Václav Kadlec coby sparťanský a reprezentační […]
Sparta a ještě Řepka, to je pro dost lidí okolo fotbalu jako dráždění červenym hadrem.
pravda, ze ty deti vypadaly, ze umi fotbal lepe nez on…