Nike: Když se dětský sen stane skutečností (This is where it starts)
Olympijské hry v roce 2030 v reklamě Nike pro kolekci JUMPMAN 23 legendární basketbalové hvězdy NBA Michaela Jordana. Po kampani Find Your Greatness další originální způsob jak se spojit s olympiádou, i když značka není oficiálním sponzorem.
U Nike si zahráli na věštění z křišťálové koule. Při sledování současných basketbalových hvězd vyrůstá v Číně i v USA nová generace talentů, kteří se kolem roku 2030 stanou budoucími idoly v NBA. To je i příběh Číňana Meng Ling, který podle reklamy Nike „This is where it starts“ bude v roce 2029 draftován jako číslo jedna do NBA. A v roce 2030 se na olympijských hrách za tým Číny potká se svým věčným rivalem v dresu USA.
#riseabove
This is flight.
Nike ta jeho olympiáda neolympiáda fakt sedí. Tohle je skoro perfektní, navíc ještě USA a Čína, co dodat.