New Yorker: Okradená stopařka skončí nahá
Nová reklama módní značky New Yorker dovedla svůj slogan „Dress for the moment“ do dokonale absurdní podoby. Téměř lesbický příběh řidičky kabrioletu, která zastaví někde v pustině stopařce v šatech. Nechme teď stranou, že holka v šatech(!) New Yorker má být motoristka, snad i po nehodě – její motorka leží kouřící v příkopě. Ani další děj není příliš fádní. Řidička vrhá na novou spolujezdkyni roztoužené pohledy, což nahrává původní domněnce o lesbické orientaci. Jenže na benzínové pumpě nabere děj rychlý zvrat. Řidička vyjde z toalety v šatech stopařky, a ta za chvíli vybíhá naštvaná a nahá. Šaty od New Yorkeru musí být pro některé ženy velké lákadlo.
Dress for the moment.
Šaty pro tuto chvíli.
Prosim motiv jake pisnicky je pod reklamou pouzity?
Diky!
Jestli mám ještě čuch na dobrou reklamu, tak jsem právě jednu viděla.
Hned několik detailů dělá z reklamy New Yorker chuťovku. O konci ani nemluvím. B)
Líbí.
Povedenej příběh, slušná pointa a sexy holky. Na jednu reklamu až dost.
Stylová dekadence spotů New Yorkeru se mi líbí; i po tomhle mám ovšem nejradši přímočaré „Look for love“.
Pěkná, připojím odkaz https://www.tvspoty.cz/new-yorker-look-for-love/.