New Yorker: Z muže ženou za pár minut
Těžko říct, co přesně vedlo autory k natočení takového spotu pro New Yorker. Skoro to vypadá jako by se někdo upnul na slogan „čas pro změnu“ a natočil reklamu, která sice opravdu symbolizuje změnu, ale bez nějakého smyslu. O co jde? Sledujete chlapíka v bytě, který se postupně začne s pomocí různých částí těla přeměňovat na ženu, aby nakonec skončil jako přítelkyně svého partnera, čekajícího dole v taxíku. New Yorker používá slogan „Dress for the moment„, ale tady to s výběrem oblečení pro vhodnou příležitost přehnal, protože se nevybírají šaty ale celé tělo, resp. jeho jednotlivé části. Trochu morbidní, nemluvě o tom, že z chudáka čekajícího dole v taxíku dělá nevědomky gaye.
Spoty z kampaně New Yorker - Dress for the Moment:
Tohle mi nějak uteklo
To nejsi sám, ta reklama je prostě hloupá.