Nescafé: Macháček je totiž klasik, hlavně po ránu
Reklama na Nescafé Classic využívá popularity Jiřího Macháčka a i jeho filmových rolí, které se Nescafé podařilo do spotu celkem vtipně zapracovat. Klasik po ránu se stal populární především ve spojení s další reklamou Nescafé Classic se zpívajícím Jiřím Macháčkem v županu.
Dobrý ráno, tak co to bude dneska? Hodnej kluk nebo šmejd? Ono je to asi jedno. Stejně když něco dělám, je to dycky pecka. Jó jsem dobrej! Svítim, zářim, když jsem romantik tak lítám, a když jsem drsnej tak zase lítá všechno kolem. Jakmile se objevim, je to prostě koncert. Jsem totiž klasik, hlavně po ránu.
Svého času patřily reklamy Nescafé s Macháčkem mezi nejúspěšnější, o čemž svědčí například získané cena EFFIE 2008. Nic to asi nezmění na tom, že pokud je někdo milovníkem kávy, jen těžko dá přesnost instantní před mletou.
Povedená reklama, ale zpívaná verze s Macháčkem je lepší.
Macháček klasik je, takže pro Nescafe dobrá volba.