Národní muzeum: Mnichovská dohoda na výstavě Republika
Pozvánka na výstavu Republika v Národním muzeu je dobrým důkazem, že v reklamě ani tak nejsou důležité peníze a honosné provedení, jako nápad a profesionální výstup. Autorům spotu Mnichovská dohoda (Munich) z agentury EURO RSCG Prague se to rozhodně povedlo. Reklama získala zaslouženě 3 místo v Cannes 2009.
Děj začíná záběrem na interiér Národního muzea, ve kterém se právě pohybuje starší uklízečka. Ta postupně leští skleněné vitríny s exponáty. Ve chvíli, kdy dojde k vitríně s dokumentem Mnichovské dohody, použije na utření vitríny místo čistícího prostředku vlastní sliny, po pořádném plivanci. Great!
nejdřív habsburkové..pak nás prodali náckům..pak rusku a komančům..samá traumata na tu naší malou kotlinku
Moc pěkné, slova jsou zbytečná.
Odvážné palce nahoru!!!
Škoda že se to nedostane k víc lidem. Nápad za to určitě stojí.
Ojedinělý přesah za hranici reklamy, téměř katarze historického mindráku; provedeno pečlivou filmařinou. V soutěži nejlepších českých reklam by tohle hrálo hodně vysokými kartami.