Napster: Když striptýz skončí v nejlepším
Nikoho nepotěší, když místo očekávaného videa nebo empétrojky dostane jen ochutnávku, a za zbytek musí platit. Na to spoléhá i Napster ve své sexy reklamě.
Pánové pochopí situaci (dámy jistě nic podobného neznají). Krásná holka, striptýz, a když je situace v nejlepším, spadne opona. Holka znuděně usedá na židli, a show končí. K naštvání? Napster kontruje sdělením, že u něj se něco podobného nemůže stát. Připravených je 1,6 milionu tracků v plné délce.
Stejně tak Napster doporučuje neplatit, protože u něj si to můžete vyzkoušet zadarmo. Tady je důležité slůvko vyzkoušet. Pro většinu služeb je už dnes třeba mít placený účet.
Napster Girl 2
Napster byla online peer-to-peer hudební služba vytvořená Shawnem Fanningem fungující v období mezi červnem 1999[1] a červencem 2001. Technologie umožňovala uživatelům mezi sebou jednoduše kopírovat a distribuovat hudbu ve formátu MP3, čímž obcházela zavedený způsob distribuce hudby, a proto byla obviněna hudebním průmyslem z masivního porušování autorských práv. V dobách největší slávy službu využívaly desítky milionů uživatelů. Ačkoli byla původní služba na soudní příkaz vypnuta, otevřela cestu spoustě dalších peer-to-peer programů, které už nebylo tak snadné kontrolovat. Služba byla pojmenována podle Fanningovy přezdívky, vycházející ze stylu jeho účesu.
Značka a logo služby Napster byly odkoupeny a nyní se pokračuje v poskytování hudby on-line, avšak už za peníze.
[zdroj: cs.wikipedia.org]
Co dodat, v 0:40 bych vraždil.
Reklama fajn , jenže přirovnání v ní v souvislosti s Napsterem dost pokulhává. Dneska snad neni problém sehnat plnou verzi čehokoliv, o placení se ani nebavim.