MySpace.com: Mascha Vang se opaluje v soláriu
MySpace.com použil ve své reklamě kombinaci sexy ženy v soláriu (Mascha Vang) a černého humoru. Že taková kombinace funguje, především pro určitou cílovou skupinu, není třeba dlouho přesvědčovat. MySpace.com pravděpodobně nešlo o moc víc než vzbudit pozornost a upozornit na svou značku.
Kampaň navíc byla provázaná se stránkami MySpace.com, takže jim to přivedlo další návštěvníky. Smysl spotu má i poměrně „ušlechtilou“ rovinu, která upozorňuje na škodlivost solárií. Vydržte s Maschou Vang až do konce, a moc se nelekněte. Pozor na solária!
Akorát že to není reklama od „myspace.com“ na „myspace.com“, ale spíš reklama od Sluk solariet, což je asi nějaká splečnost, mající vytvořený profil na myspace. com. Vysvětelení, že ta reklama přivede na myspace.com nějaké další uživatele, je ohromné. Perfektní dedukce!
Dobrá lekačka a ukázka, jak z rádoby chvályhodnýho záměru udělat svou reklamu. Čekal bych tady diskusi o škodlivosti solárií, což bude to poslední o co MySpace šlo
Solárko je blbost, ale škoda jí je.
dobře jí tak kravce škoda jí není
Ale no tak, já jí samozřejmě lituju. A navíc jsem se příšerně leknul.