Mattoni: Ochucený a perlivý Jan Kraus
Jan Kraus, ochucený a perlivý „pan Mattoni“, v další várce spotů z Karlovarských minerálních vod rozehrává variace na téma nejlepší voda k jídlu.
Ke škodě Mattoni i Jana Krause samotného, už těžko může něčím překvapit. Počet spotů včetně původních bez limitu, hloubka, rovnováha, barman, osvěžení nebo neuveřejněného dortu a kampaně Mattoni ekoefektivní přesáhl desítku. To je slušná porce, když původní moment překvapení je pryč, a zbývají jen skeče.
Ochucená Mattoni – k jídlu to nejlepší.
Nejlepší voda k jídlu.
Na druhou stranu léto je za dveřmi, a pokračující spolupráce Mattoni – Kraus by mohla znamenat, že kampaně přináší úspěch.
Nezlobte se ale pan Kraus nám v reklamě vůbec nesedí.Myslím si,že by jste určitě našli někoho jiného na jeho
místo.Jesli pan Kraus se nemůže uživit jinak tak ať se jednou podévá na některou svoji reklamu a bude mu z
toho také zle.Jinak se divíme firmě MATONI,že si pustí takovou figuru do svých reklam.
Pane Kraus, když už děláte reklamu pro firmu KMV.a.s., bylo by dobré kdybyste se podíval na web “ Zachraňte lázně Kyselka „. To abyste věděl, pro koho tu reklamu děláte.
Určitě to bylo za velmi dobrý honorář, takže se nelze panu Krausovi divit. Mohu ho ale ubezpečit, že se jedná o nejhorší minerální vodu na našem trhu. To, co nemá na kvalitě, musí nutně dohánět masivní reklamou.
Ochucenej perlivej pan Mattoni sedí nejlíp!
Zase tolik neperlí.