Mattoni Negroni: Ženský orgasmus z pití koktejlu
Ženská verze reklamy na Mattoni Negroni, která by nejsnadněji šla popsat asi jako orgasmus z pití. Reklama z prosince 2008 představuje nealkoholický koktejl Negroni. Mattoni pokračuje ve svých někdy mírně šílených nápadech na nové chuti a nové nápoje. Co mi trochu uniká je obchodní politika Mattoni, protože ve chvíli kdy investují do propagace úsilí a prostředky aby naučili spotřebitele na nový produkt s netradiční chutí, neuplyne příliš času, a Negroni budete na pultech obchodů hledat marně. Místo toho najdete zase nějakou jinou novinku (např. Mattoni Bellinni nebo nějakou podobnou záležitost) a kolotoč může začít nanovo. Spíš než slogan „Mattoni Negroni – opravdová vášeň“ by měli používat „Pijte dokud je čas, brzy Negroni stáhneme“.
některým holkám holt stačí málo B)
[…] verze reklamy na Mattoni Negroni, které nejvýstižněji sedí název mužský orgasmus. Po tzv. ženské verzi, kterou už najdete na TVspoty.cz, doplňujeme i provedení spotu s muži. Podstata obou […]
Holky dobrý, ale typuju, že Negroni nikdy nepily neznám ve svým okolí kočku, který by to chutnalo
Je úžasná!!!!!!!!!!!Stála jsem už s vyndaným nákupem u pokladny a v letáku jsem zahlédla Negroni-vše letělo do košíku a my pro 3 kartony Negroni-zatím :-)))!!!Zítra se jede pro další zásoby! Než ji ty chytráci přestanou vyrábě t!!!
A kde jsi jí kupovala? Už jsem jí hodně dlouho neviděl
Přesně tak! Negroni nejde sehnat a místo toho teď zase zkouší něco jiného. Takže ve chvíli, kdy si na to člověk zvykne a konečně mu to snad začíná i chutnat, má prostě smůlu Zajímavá obchodní koncepce
Reklama j nic moc, v podstatě by mohla být na cokoliv jiného, s pítím nebo Mattoni to nemá nic společného. Pár ženských vzdechů to nezachrání [5/10]