Mattoni Negroni: Mužský orgasmus z pití koktejlu
Mužská verze reklamy na Mattoni Negroni, které nejvýstižněji sedí název mužský orgasmus. Po tzv. ženské verzi, kterou už najdete na TVspoty.cz, doplňujeme i provedení spotu s muži. Podstata obou reklam Mattoni Negroni je stejná, a stejný je i problém výrobku jako takového. Sedí na něj totiž jako ulitý slogan, které Karlovarské minerální vody také používaly v reklamě: „Mattoni už není“. Bohužel doslova. Negroni budete nyní hledat v regálech prodejen marně. Jestli jde jen o dočasnou záležitost, nebo šlo ze strany Mattoni o šlápnutí vedle těžko říct. Specifická chuť Negroni měla hodně odpůrců, včetně anti-fanclubu na Facebooku, já mezi ně ale nepatřím. Každopádně „opravdové vášni“ odzvonilo poměrně brzy a reklama to nezachrání.
Parta vzdychajících teploušů, ideální důvod ke koupi Ani se nedivim, že Negroni zmizela z pultů, nepovedená chuť, nepovedená reklama.
už vím, proč to má přítel tak rád