Mattoni: Ekoefektivní Jan Kraus šetří přírodu
Spolupráce Mattoni + Jan Kraus pokračuje v nové „ekoefektivní“ kampani. Tou Mattoni reaguje na skutečnost, že podle analýzy životního cyklu výrobku (LCA) patří značka mezi nejekologičtější minerální vody v Evropě. Za posledních deset let zredukovala o dvacet procent dopad na životní prostředí.
Reklama s Krausem nemůže mít snad ani jiný formát než vtip a nadsázku. To už Mattoni předvedla v předchozí kampani, ze které tady máme spoty bez limitu, barman, rovnováha, hloubka, recyklace, kontrola, osvěžení a podivuhodný dort.
Z ekoefektivní kampaně Mattoni jsou to zatím tři spoty – tráva, klec a rostlina. Uvidíme, jestli budou i další.
–
Mattoni razantně snížila svůj dopad na životní prostředí.
O celých dvacet procent zredukovala minerální voda Mattoni svůj dopad na životní prostředí za posledních deset let. Potvrdila to analýza životního cyklu výrobku (LCA), kterou značka zveřejnila u příležitosti Mezinárodního dne vody. Se srovnání je patrné, že Mattoni patří k velmi „ekologickým“ minerálkám v Evropě. Zmenšení dopadu Mattoni dosáhla díky inovacím a úsporným opatřením.Výsledky ovlivnil zejména vývoj nové odlehčené láhve, díky čemuž výrazně klesla spotřeba plastu a taky množství energie nutné na její výrobu.
[ zdroj: http://www.mattoni.cz/]
Nevím,co je ekologického na produkci pet lahví? Tento spot je spíš Krausoefektivní
Doplněný další spot se žroucí rostlinou.
Jejda, Jenda zase pije Mattoni! A tentokrát doslova zelenou.
Není to špatné. Už u předchozích verzí jsem ale měla pocit, že by z toho šlo dostat víc. Částečně je to dané stopáží, 15s je na příběh opravdu málo. Potom zůstávají skeče a oblíbený Jan Kraus.
dobrý ; celkově reklama, kterou člověk hned nezapomene
Ale jo, trochu Krause nemůže škodit. Jenom aby ho nebylo až moc. B)