Magnesia: Bolek Polívka & Karel Roden [3] Český lev 2009
Magnesia coby hlavní partner filmových cen Český lev neměla důvod měnit osvědčený formát reklamy. Karel Roden a Bolek Polívka jsou zárukou diváckého ohlasu bez ohledu na to, že občas se jim opravdu povede vtipná replika.
Český lev je pořádaný Českou filmovou a televizní akademií (tedy Petrem Vachlerem) a ceny jsou udělované za „výkony spojené s hranými (animovanými, kombinovanými) celovečerními filmy“. Od chvíle kdy jako sponzor přišla Magnesia se točí reklamy formou dotazování a odpovědí od držitelů ocenění Český lev. A ještě pořád je to zábava.
V plavkách na titulní straně? (Roden: Jako já? Ne., Polívka: Silvestrovské číslo…)
Umíte žonglovat?
Bible nebo Kámasútra? (Roden: Bible, i když Kámasútra taky neni špatná., Polívka: V bibli je málo obrázků…)
Sotisfikovaná nadávka? (Roden: Dej mi pokoj!, Polívka: Polib mi kompendium!)
Kolik žen v posteli? (Polívka: Kolik žen v posteli, tolik snídaní musíš připravit., Roden: No né moc…)
Co s Penelope Cruz? (Roden: s tou vůbec nic., Polívka: To by byla dobrá číšnice…)
Na ex nebo na sex?
Spoty z kampaně Magnesia: Karel Roden a Bolek Polívka:
Dal jsem všechny tři kusy a nenudil jsem se, víc se od toho asi očekávat nedá. Pár bonusů navíc potěšilo.
jeden český král zvířat (lev) vedle druhého..