
Lovable: Nahá oslavenkyně na párty
Reklama na dámské spodní prádlo Lovable spoléhá na vtip a moment překvapení. Přesto sdělení, které sebou nese je poměrně zásadní. Podle něj nosí až 70% žen špatnou velikost podprsenek.
To je i případ ženy ve spotu, kterou podprsenka tlačí a už chce být doma, aby si ji mohla co nejrychleji sundat. K její smůle, zrovna ve chvíli kdy se ocitne od pasu nahoru nahá, zjistí, že na ní v místnosti čekají hosté, kteří přišli na oslavu. Smůla. Měla raději používat spodní prádlo Lovable.
[…] ohledně barev spodního prádla je zřejmé, všechno ostatní šlo stranou. Na rozdíl od spotu s malou podprsenkou nemá reklama Lovable tentokrát žádný příběh, to ale neznamená, že se na ní nedá […]
Špatná velikost nebo špatný typ je bohužel naprosto běžná věc. Jenom tady to samozřejmě dost přehánějí v následcích. Ale fajn, že na to poukazují.
70% se mi zdá až dost. :-o Nápad není originální, podobné „překvápko“ už jsem viděla v několika dalších reklamách co si tak vzpomínám.
Chudák holka, chce to nakupovat kvalitnější prádlo.