Lidl: Santa Clara na Vánoce 2016 (#santaclara)
Netradiční vánoční reklama Lidlu. Povedené poděkování všem manželkám, maminkám a babičkám ve virálu „Santa Clara“ s použitím stejnojmenného songu od Emily Roberts.
Všem ženám, všem úžasným stvořením, jedinečné a fantastické části lidstva. Poselství každé, které peče, vaří, uklízí, a připravuje vše na prožití krásných vánočních svátků. Máme pro vás otázku. Proč je každý rok v záři reflektorů Santa Claus? Tohle je určené všem nám Santa Klárám, kterým přinášíme radost každé, opravdu každé Vánoce. Buďme na sebe hrdé. My jsme Lidl.
Vánoce jsou pro všechny. Stejně jako Lidl.
Originální píseň ke spotu Lidl:: SANTA CLARA [+]
Emily Roberts – #santaclara
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Skvělá reklama!!!!
Skvělý marketingový tah. Po Vašutovi a XXL akcích jasná definice, kam se Lidl ubírá. Tak jako v Německu před pár lety Penny (Zažij své poprvé u nás), i Lidl (a zrovna o Vánocích – překvapení?) míří na mladé lidi. Ano, hipsteři nakupují v hoch hypermarketech, z nichž prakticky jediný na úrovni zůstal jen vyděračský (?) Albert, protože Tesco je brak a špína a Kaufland hoch nikdy nebyl. Za mě velké plus, na to, že in house kampaň, tak geniální, koncept a (prvoplánová) hudba udělaly moc. Lidl nějak nemusím, ale tohle se vážně povedlo.
Hodne trapny pokus o levicove pojeti „rovnosti“. santa Clara je mesto v Kalifornii a patronka misie v Americe, s Vanocemi nema a nemela nidky nic spolecnyho. Je to zase jen dalsi ubohy pokus, jak smazat cast tradic.