LIDL: Moji známí nakupují v Lidlu, protože se to vyplatí
Popravdě řečeno jsem nečekal, že se někdy setkám s reklamou na LIDL, která by byla natolik zajímavá, aby jí mělo smysl zveřejňovat, ale stalo se. Spíš než výraz zajímavá bych možná použil netypická, alespoň pro LIDL. Samotné sdělení „moji známí nakupují v LIDLu“ mi dává trochu zabrat, ale snad dává nějakou logiku v konceptu spotu a vlastně celé kampaně o hledání nových věcí a držení kroku s dobou. Je jasné, že LIDL míří na nové zákazníky, resp. možná na změnu ve svých současných návštěvnících. Tak teď mu nezbývá než doufat, aby případní zákazníci přilákaní relativně moderní reklamou nekoukali rozčarovaně na nabídku, na kterou nebudou pravděpodobně zvyklí.
LIDL – správná volba.
Originální píseň ke spotu LIDL: moji známí nakupují v LIDLu [+]
Kendric: The Little Things
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Do LIdlu jedině s kalkulačkou!
Protože u pokladny (teda aspoň v Praze, Nárožní) kradou jak straky! U jednoho menšího nákupu 2 x účtovány mořské plody a nektarinky dokonce 6 x (obojí zboží jsem měla jen 1x) U „pětistovkového“ nákupu předražení hned za cca 170 Kč, to je teda fakt hustý!:-( Pokladní mi sdělila, že ONA za to NEMŮŽE, že to dělají pokladny samy a peníz mi posléze vrátila, protože jsem si u tak malého nákupu všimla hned! Ale nevím, kolikrát jim to předražení už vyšlo, když člověk nakoupí za 2000, tam už se kilčo, dvě Kč klidně ztratí…
No, já každopádně, pokud ještě někdy do Lidlu půjdu (a nejsem si jistá, zda půjdu, bo kromě toho předražení, když jsem čekala až pokladní bude mít čas mi vrátit, co mi neprávem vzala, jiný pracovník se mi snažil někam odvézt vozík nejen se zaplaceným nákupem, ale i s osobními věcmi), TAK JEDINĚ S KALKULAČKOU, vše si sečtu předem, abych věděla, kolik mám skutečně zaplatit. DOPORUČUJI též
nic nerikajici zabery a k tomu prilepenej konec s taskama LIDL, to ma byt pekna reklama??!! o te mam uplne jinou predstavu. nebo jste se dozvedeli neco aspon trochu zajimaveho??
[…] document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }()); GD Star Ratingloading…Po intenzivní reklamě Lidl netrvalo dlouho a přispěchal ze svou troškou do mlýna i další řetězec supermarketů Tesco. […]
Strašnej nesmysl
není to špatná reklma, ale proč zrovna taková vyzáblá nosatá příšera, to nevím.
Není ta vyzáblá nosatá příšera náhodou naše misska?
Ta pisnicka je pekna.
Při takový intenzitě nasazení, by se ti asi dřív nebo později líbila každá písnička. Osobně už jí nemůžu ani cítit
[…] Těžko na něm hledat něco originálního, jde jen o další variaci již uvedeného spotu LIDLu, přesto se díky své intenzitě nasazení kampaně asi hodně lidem už dostal pod kůži […]
Ahoj, nevite nekdo kdo jaky reziser ten spot delal? Diky
Vůbec nechápu co tím chce Lidl získat. Vzhledem k intenzitě kampaně to vypadá na sehnání většího stádečka zákazníků, jenže co až jim tam potom v šiku naběhnou? Nahází si nákup do kartonů a budou v pohodě? Pochybuju
I kdyby to mělo nějakou šanci na úspěch, tak jak k tomu teď přidávají ty svoje hrozně levné a výhodné nabídky to totálně zabíjí. Prostě jsou tam, kde byli, a tahle reklama jsou vyhozené peníze.
než udělá LIDL něco s nabídkou, je to marná snaha
Podívaná i díky hudbě příjemná, ale ten konec celkem šok. :-o
Nevim co šílíte s pěknou reklamou, jenom tam dali slušnou hudbu, jinak je to o mišmaš o ničem. Když už někoho nachytají, e ten přijde do Lidlu, bude se divit.
Taková pěkně unášející podívaná a nakonec z toho vypadne Lidl….bože,bože :cry:
Přesně, celou dobu to vypadá jako fajn reklama, a zrovna když člověk začne přemýšlet na co to vlastně je, přijde LIDL. Ale celkem chápu, že se s tou jejich klientelou snaží něco dělat.