Kostelecké uzeniny: Co na srdci, to na jazyku (2016)
Veršovaná reklama na Poctivý párek z Kostelce si vzala předlohu v básni „Máj“. Těžko říct, co by na nová slova v produkci značky Kostelecké uzeniny říkal Karel Hynek Mácha, možná by využil použité rčení „Co na srdci, to na jazyku“ po svém. V každém případě už se v reklamách Kosteleckých uzenin nezpívá, jako to bylo v případě kampaní „Bude dobře napořád“ nebo „Ta naše písnička česká„, teď přišly na řadu verše.
Byl pozdní večer, první máj,
večerní máj byl lásky čas,
hrdliččin zval ke stolu hlas,
kde večeří zaváněl háj.O pátku šeptal horký dech,
železný hrnec vodou vřel,
svou lásku chatař párku pěl,
z kuchyně vanul vonný vzdech.Poctivý párek z Kostelce.
Co na srdci, to na jazyku.Kostelecké uzeniny – Cti jazyk svůj
Spoty z kampaně Kostelecké uzeniny – Cti jazyk svůj: