Korunní Optimineral: Můžete pít každý den
Série originálních reklam z „nekonečné“ kampaně „Každý den“ na minerální vodu Korunní. Impozantní projekt nabídl asi 160 spotů, některé z nich obsahují různý voiceover, většinou jsou postavené na černém humoru. Základem reklam Korunní je předpoklad, že na rozdíl od výročí připadajících na daný den, můžete minerálku Optiminerálem pít každodenně. Není asi překvapením, že i samotný „Optimineral“ je fiktivní pojem vymyšlený v rámci kampaně.
Za kampaní Korunní „Každý den“ stála agentura Tanagra a její šéf Vilém Rubeš. Odstartovala v pátek 27. června 2007, a nabídla pro každý den jinou reklamu. K dispozici je 246 spotů s mikropříběhy. Některé z nich jsou opravdu povedené, především s přihlédnutím k časové tísni, ve které musely vznikat. Svým rozsahem jde o ojedinělý počin, který asi těžko najde nějakého následovníka.
Právě dnes… Ale Korunní můžete pít každý den.
Královna minerálních vod.