Korunní: Leoš Mareš zachraňuje Miss Elišku Bučkovou
Možná už jste také narazili na video s Leošem Marešem a Miss Eliškou Bučkovou, které se rychlostí blesku šíří po internetu. Za tímto virálem stojí Korunní, která sponzorovala projekt studentů zlínské Univerzity Tomáše Bati. Reklama Korunní je poměrně dovedně schovaná a v první části příběhu se s ní vůbec nepotkáte. Teprve v nabídnutých pokračováních s možností volby Realita nebo Pohádka je už směrování videa jasnější a konec spotů odkazuje k produktům Korunní čokoládová a kávová.
Autoři projektu neponechali nic náhodě a kromě titulku videa umístěných na YouTube „Leoš Mareš se svlečenou Miss Eliškou Bučkovou“ nepodcenili ani popis „Elišku Bučkovou přepadli dva bezďáci v podchodu. Aby je setřásla strhá si své sexy šaty. A nahá doběhne k Ferrari a chce pomoc od Leoš Mareš.“ Není divu, že video přilákala v poměrně krátké době přes 100.000 diváků.
Hodně z nich bude ale asi zklamaných. O nahotě missky Elišky Bučkové si mohou nechat jen zdát. Ta sice na útěku před bezdomovci odhodí svůj kožich a kdeco z kabelky, ale sexy šaty na ní bezpečně zůstanou. Leoš Mareš potom sekunduje v jakési roli (ne)zachránce, podle toho jakou variantu dokončení příběhu si zvolíte. Jedinou jistotou tak zůstává Korunní.
Poslední dobou se s virální reklamou v Česku zdá se roztrhl pytel. A muziku tvrdí minerálky. Po „uniklém“ videu z natáčení reklamy Magnesie na Českého lva, ve kterém exceluje Macháček a Budař, je tady i projekt studentů zlínské Univerzity Tomáše Bati s Marešem a Bučkovou.
REALITA (Mareš se vykašlal na miss Elišku Bučkovou!!!)
POHÁDKA (Mareš se proměnil v kouzelnou vílu !!!)
No copa to je? Už vidím slečnu Bučkovou,jak chodí pěšky v noci podchodama.. a Mareš vypadá, spíš na sexuálního delikventa ,než na zachránce..
Začátek ještě ujde, ale jeden konec horší než druhý.
A Mareš jako zachránce.. jak to říst slušně.. zklamal.
Zlatá realita B)
Mrknul jsem v rychlosti na YT a nic moc reakce. Nepřekvapuje. Jedna je věc je lidi natáhnout, druhá je oblbovat. Když dám do nadpisu Mareš a nahá Bučková, většina asi čeká něco jinýho. Na studenty dobrá práce s výrobou, ale zpackaná publikace. Nevyvážená Korunní už asi vážně zkouší kdeco.
Kdyby v tom nebyla namočená Korunní, tak bych řekla pěkný školní projekt a fandila Marešovi s Bučkovou, že studentům pomohli. Jenže všechno bude asi trochu jinak.
První video, které má největší potenciál nalákat diváky, nenese vlastně žádné reklamní poselství – pokud nezvolíte pokračování – a to je z pohledu reklamy chyba. I dost matoucí – proč to vlastně vzniklo?
Snad jako zajímavost nebo spíš kuriozita proč ne.