Komerční banka: Čertovská hypotéka (smlouva s ďáblem)
Čert v uniformě myslivce jako realitní makléř s nabídkou flexibilní hypotéky. To všechno v reklamě Komerční banky, která pokračuje v tradici personalizovaných produktů. Smyslem spotu má být ukázat, že se hypotéky nemusíte bát. Použít v této souvislosti smlouvu s ďáblem je podobnost víc než odvážná, a to i přesto, že není nutný podpis vlastní krví.
S polidšťováním svých služeb má Komerční banka dlouholetou zkušenost, její kampaň na „bankovní produkty s lidskou tváří“ získala zlatou Effie už v roce 2008. Postava čerta (nebo chcete-li ďábla) ztvárněného Jiřím Černým z divadla Komedie je už dvacátou postavou v řadě a nahrazuje upíra v hypotéce bez obav.
Jsem hypotéka od Komerčky.
Se mnou se nemusíte bát bydlet ve vlastním.
Ta reklama se mi líbí
Tato reklama je skvělá, škoda, že není „na pokračování“ jako nekonečné přiblblé seriály..