Kofola: To neřeš! (půllitr neřešení)
Tohle určitě není typická reklama na Kofolu. Příběhy o lásce vystřídaly krátké spoty ve stylu GIFů populárních na internetu, které mají v reklamním bloku působit jako osvěžující mžik. Kofola přichází s novými 0,5l PET láhvemi, o které se postaral český designér Rony Plesl. Komunikace zaměřená na mladou generaci staví na sloganu NEŘEŠ, nové PET láhve dostaly přezdívku půllitry neřešení. Spuštěný byl i podpůrný web www.nereseni.cz, kde se můžete sami realizovat s nějakým tím videem. Spoty postupně doplňujeme.
Nerozumíš? Nevadí! Neřeš. Užij si tvůj půllitr neřešení.
Kočka pozná, když jí chceš vykoupat.
Co ten pes asi stopoval?
A dál? Ementál!
Každý pes jiný džez.
Proč panda? Protože bagr.
Kočky v kině? Kynolog nepochopí.
Taky v tom lítáš?
Koho mrkev jíš, toho píseň zpívej.
Banány na rande? Se s tim smiř!
Fotbal nepochopíš.
Popleta.
Pšššt. Zdrhám.
Rozhodčí je lemur.
Dones míček.
Dobrý den, půjde velbloud ven?NEŘEŠ. Kofola 0,5 l. Půllitr neřešení.
reklama ta mefunkova je nejhezci jinak tamty blbost a ta na tom nuda plazi.