Kaufland: Z lásky k Česku (Čechomor: Tady jsem doma)
Skupina Čechomor složila a nazpívala pro Kaufland píseň „Tady jsem doma“ pro novou reklamu „Z lásky k Česku„. Kaufland se v kampani snaží posunout vnímaní „německé“ značky jako obchodního řetězce, který pravidelně pracuje s českými dodavateli a má širokou nabídku českých produktů. Povedlo se to s pomocí hymny od Čechomoru?
Z lásky k domovu
Z lásky k chutnému
Z lásky k čerstvému
Z lásky ke kvalitě
Z lásky k požitkuKaufland – Tady jsem správně
Originální píseň ke spotu Kaufland: Z lásky k Česku [+]
Čechomor: Tady jsem doma
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Obchodní řetězec z komunistické éry propagující tím nejtrapnějším způsobem své zcela podřadné a nekvalitní produkty takhle trapnou a na nervy jdoucí reklamou … a stejně jsou češi tak blbí(hlavně důchodci), že jdou a koupí si to co nikde jinde v evropě by si nikdo do pusy nedal …
Nejvíce vtipní lidi jsou ty co si zde stěžují na kaufland a stejně do něho chodí protože akce je akce co si budem namlouvat..Navíc spotřebitelský koš má kaufland nejlevnější ze všech řetězců.
Myslím, že řetězce, které mají za potřebí dělat reklamy jsou na tom hodně špatně ….nejlepší řetězec je ten, který se nikde nepropaguje a i tak má spousty věrných zákazníků a nabízí nejširší soriment co znám …..JE TO GLOBUS …. nevymývá lidem mozky reklamou a nenutí je do ničeho a nabízí kvalitní sortiment a dle mého má právě i nejvíce Českých produktů jen to nikde neropaguje
Pokud já vím, tak i na vámi opěvovaný Globus běží čas od času reklamy…
čas od času … ale ne každých pár minut jako tento prehistorický řetězec
Dobrý den, i když mě spousta věcí nechává v klidu, tak v tomto případě bych ráda zareagovala. Tato krásná, vlastenecká, tklivá až sugestivní melodie skupiny Čechomor by měla působit na spotřebitele nadhraničně- měla by propagovat čistě české produkty od českých pěstitelů a výrobců- pak by bylo vše v pořádku. Pokud je tato píseň použita k propagaci řetězce, kde je více zahraničních produktů, než českých a např. „srdíčko v barvách naší vlajky“ visí nad německým mlékem a jogurty vnímám to velmi negativně- je to vysoce klamavé, absolutně se to vysmývá zdravému rozumu, vysmývá se to naší morálce, a zneužívá naše vlastenecké city.
Na mě to má absolutně opačný vliv- nepůjdu tam na nákup, nenechám se citově vydírat, právě protože jsem vlastenecky uvažující Čech. Chci reagovat, aby bylo zřejmé, že ne všichni jsme tak lehce ovlivnitelní a vidíme těmto reklamním „hochštaplerům“ pod pokličku. Na takové Čechy jsem hrdá.
Skupině Čechomor bych doporučila, aby rozmýšlela komu a čemu propůjčují své krásné písně. Doba je zlá, peníze hýbou světem, ale těmito rozhodnutími snížují svůj morální a vlastenecký kredit.
Doporučila bych vysoké pokuty řetězci Kaufland za klamavou reklamu a zneužití našich státních symbolů.
Já bych dala vysokou pokutu vám. Za váš pravopis. Něco tady komentujete, odsuzujete a vůbec se nestydíte opakovaně použít slovo s gramatickou chybou. Co to je „vysmývat“ ???
NESNÁŠÍME TUTO REKLAMU NA KAUFLAND, TRAPNÁ A SOCIÁLNÍ !!! A VUBEC NEJHORŠÍ JE TA HUDBA , KTERÁ REKLAMU DOPROVÁZÍ, DĚS !!!! OKAMŽITĚ PŘEPÍNÁME !!!!
Jedna z nejlepších reklam.jen tak dal
přesně moje slova, trapná reklama a ta hudba děs a bída, ani není rozumět s čím za plotem, už jen Klus a Xindl X a jsou všichni pohromadě
tak to si nejbětší dilinno