Kapka naděje: Dortová bitva bez vítěze
Spot nadačního fondu Kapka naděje ke kampani „Aby děti mohly zlobit„. Aneb dortová bitva bez vítěze, a to i co se týká reklamy. Jakkoliv je totiž fajn vidět pozitivní sociální reklamu se smějícími se dětmi namísto obvyklých neveselých příběhů, vyznění spotu Kapky naděje sráží použití motivu dortové bitvy.
Pomohli jsme už hodně dětem vrátit se ke zlobení.
A další na naši pomoc čekají.
Přestože Kapka naděje není o hladovění (Nadační fond pro pomoc nemocným dětem zvláště s poruchou krvetvorby, nádorovým onemocněním a pro děti, jejichž onemocnění vyžaduje transplantaci kostní dřeně), v rozšířeném smyslu chápání nadací a sociálních projektů je ukázka plýtvání jídlem zbytečná, hraní dětí šlo určitě ukázat i jinak. Dobrá myšlenka tak možná narazí alespoň u části populace na nepochopení, a to je škoda i chyba.
Určitě dobrá myšlenka, jenom to provedení mohlo být o něco citlivější. Ale zase nemusíme pořád brečet.
O hraní dětí mám jinou představu. Tohle mi spíš evokuje plejtvání a chaos, ani jedno by asi vedle svýho jména nadace vidět nechtěla.
Snad ten zdivočelý gang zůstal jenom u dortů. Leagas Delaney to jistě mysleli upřímně, ale sociální reklama by se prostě takhle zvorat neměla.
ňam ňam dortíky.. ale jestli to není „Kapku“ přehnané zlobení..