Jakub Kohák a Ondřej Vetchý fandí nároďáku, co vy? (EURO 2012)
Jakub Kohák a Ondřej Vetchý v roli fotbalových fanoušků v nové reklamě pro Oficiální Fanclub české fotbalové reprezentace a EURO 2012. Cílem spotu „Fandím nároďáku“ je motivovat veřejnost k posílání videovzkazů, pro šťastné vylosované potom i cesta na mistrovství Evropy. Více na webu www.fandimnarodaku.cz. Oficiální Fanclub české fotbalové reprezentace už o sobě dal videem z fotbalové šatny, v pozadí také nechyběl manažer české fotbalové reprezentace Vladimír Šmicer. No tak „Hoši, chlapci naši, reprezentanti…“ držíme palce.
Posílejte videovzkazy našim reprezentantům, každého vzkazu si budeme vážit a pomůže nám.
Srdcem k vítězství!
Reklamní kolotoč kolem Eura 2012 se začíná otáčet na plné otáčky i u nás. Proměnu fotbalových fanoušků už nabídla Coca-Cola, značka Nike vsadila na My time is now, Pepsi stojí za nakoplou sázkou Nightwork s českým nároďákem a T-Mobile dává fandy dohromady.
Jenom aby to nebylo k smíchu ve Wroclawi.
no taky fandíme