IKEA: Místo sexu na pohovce úklid mrtvoly (Tidy Up)
IKEA natočila na téma „ukliď si“ (Tidy Up) hned několik spotů, které neprošly cenzurou a byly zakázané. Tentokrát rozhodnutí komisí pro reklamu celkem chápu, přestože nejde o nic tak hrozného. Když do bytu ke klukovi dorazí holka, vše směřuje očekávaným směrem. Netrvá dlouho a skončí v objetí na pohovce. Tady se ale něco zvrtne a holka je vláčná až moc. Když si ji překvapený kluk přitáhne z hrůzou zjistí, že má v zádech zabodnutou vidličku.
Poučení IKEA je zřejmé: ukliďte si, a použijte k tomu náš nábytek. Záhadou pro mě zůstává překvapený pohled kluka, když se u něj ve dveřích objeví návštěva, skoro jako by jí ani nečekal. Nebo mi něco uniklo?
Spoty z kampaně IKEA - Tidy Up:
Kdo chce zabít přítelkyni jen v bordelu od ikei.. he he
Já s tím teda nemám problém. Ani s pochopením, ani s reklamou jak takovou. Když si mám uklízet, musím mít kam, a od toho je tu IKEA. Neuklidím, a potom to dopadne jako tady.
Jasné to je, ale taky trochu přihlouplé.
Mě to přijde jasné jako facka. Kdyby neměl bordel na gauči, kde se mu válela vidlička, neměla by jí ta holka v zádech.
Na některé reklamy bych tedy vážně potřeboval překladatela…