Hyundai: Předražená tradice nebo budoucnost? (2018)
Automobilka Hyundai dál pokračuje ve srovnávací reklamě, v nové kampani „Předražená tradice“ ale postoupila na další level. Prodejci z Autosalonu Tradice a Autocentra Budoucnost jsou viditelnou kopií kampaně Air Bank se dvěma bankéři, která se přitom také inspirovala u Apple. Kopie kopie ale zřejmě Hyundai nevadí, v přímém srovnání s konkurencí pořád hledá cestu k zákazníkovi. Negativní reakce české veřejnosti na sobe opět nenechaly dlouho čekat, jako při předchozích viditelných útocích na značku Škoda.
Stop předražené tradici.
Hyundai | Předražená tradice | Holoauto
Ověřujete si, co všechno patří k výbavě? Při výběru svého nového vozu se nezapomeňte přesvědčit, jaké konkrétní prvky výbavy zahrnuje stanovená cena. Zdánlivě výhodná nabídka se totiž může ukázat jako předražená.
Hyundai | Předražená tradice | Nálepka
Rozmyslete si, jestli chcete opravdu platit více za „předraženou tradici“, nebo si zvolit produkt a služby nejvyšší kvality za bezkonkurenčně výhodnou cenu a získat tak skutečnou hodnotu.
Hyundai | Předražená tradice | Fleet
Víte, že ne všichni hrají fair play? Odmítněte ty, kteří si pomáhají čachry, podfuky a nekalými praktikami k vysokým ziskům, aniž by Vám poskytovali tak výhodné nabídky a podmínky, na jaké máte za své peníze právo.
Předražená Tradice | Koloběžka
Hyundai | Předražená tradice | Ukulele
Nesnaží se Vás někdo obalamutit? Nenechte se ošálit těmi, kteří hrají falešně na strunu „předražené tradice“. Jejich triky jsou sice obvykle laciné, ale vy za ně můžete zaplatit pěkně draze!
(video nad textem)
Co se mi ale na firmě Hyundai hodně nelíbí, je jejich použití vodíkových motorů. Vodu potřebujeme k životu a na planetě je omezené množství vody. Její spotřeba v domácnosti je normální koloběh. Voda odchází do čističky a pak je vsakována či odchází do řek. Odtud je vypařována a znovu zavlažuje naši zem. Pokud ji ale působením elektrolýzy rozštěpíme a spotřebujeme vodík, přicházíme o nejdůležitější tekutinu v našem životě. Od založení světa je na zemi neměnné množství vody, která je našim životem. Ani kapku od nikud nikdy nedostaneme. Implementace vodíkových motorů do automobilů Hyundai je odsouzeníhodné.
AŤ UŽ JDOU S TOU REKLAMOU DO HYUDELE!!
Nevíte jak se jmenují ti herci? Je to trapný
No taky jsme měli na zkoušku H40i – auto to jsou super – na pohled. Byly víc v servisu než na silnici, u většiny v záruce měněny motory. Naštěstí už jdou z domu a holt to zase vzal soused z Boleslavi se svými superby a octavkami. Kupodivu řidiči už prostě H nechtěly. K nám už se asi H nevrátí — Naštěstí !!!! :))
Haha, nahodou dost dobry. Ta s tou zakladni vybavou je trefa do cernyho. Ale proste klasicky cesi. Zacpat usi a kricet skodovkaaaaa skodovkaaaaaaa skodovkaaaaaaa!!!!! A ze je to vykradacka Air Bank? Vubec mi to nevadi…
Ubohost na ntou.
Reklamy od Hyundai jsou fakt hrozný! Úplně nutí aby si zákazník produkt koupil. Ostatní značky auta představují a nabízejí,ale Hyundai auta vnucuje. Je vidět že se bojím kvality a tak nezbývá než vnucovat. Navíc to že se auta montují v cz že značky nedělá české auto. A iimiimtovat AirBank je už vrchol trapnosti
To ja Hyundai neumí natočit svojí vlastní reklamu a musej vykrádat nápad Air Bank?
Tak s vlastni reklamou ma problem i Airbank, protoze oba dva vykradaji reklamy Apple.
To je možný ale reklamu na Apple jsem v cz ještě neviděl