Hyundai i20: Lepší než ostatní (2015)
Reklama na nejdospělejší rodinný vůz Hyundai i20 jako přímá reakce na novou Škodu Fabia. V textu nezapomněl být největší konkurent přímo jmenovaný.
Přichází opravdová bomba. Nová i20 od Hyundai nastaví zrcadlo ikonám a všechny roztleská. Její obrovský interiér konkurence nezkousne, bude jí muset složit poklonu. Výjimečné křivky ohromí a závistivci zlostí zezelenají. Nová i20 rozvíří český trh s rodinnými vozy. A i bez brýlí každému dojde, že až v ní přijedete, bude váš soused z Boleslavi taááákhle malý. Nový Hyundai i20 – větší, kvalitnější, prostě lepší než ostatní.
Originální píseň ke spotu Hyundai i20: Lepší než ostatní [+]
Nerina Pallot – Hard Equation
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Bohužel původní kontroverzní reklama z roku 2014 byly mezitím z YouTube kanálu Hyundai odstraněna, jako vzpomínka na ní nám tady zůstal text a hudba. K dispozici je jen upravená verze pro rok 2015.
Vite nekdo kdo nazpival song z reklamy na Hyundai i30?
Czech edition
Reklamu na Hyundai i30 najdeš tady https://www.tvspoty.cz/hyundai-i30-czech-edition-s-plnou-paradou/, ale hudbu ještě nikdo nepoznal.
Hyundai ve svých vždy přechvaloval své vozy.Tentokrát to ale bylo přespříliš.Zde jsou důvody proč se mi tato reklama vůbec nelíbí: 1.Hyundai i20 je a byl vždy pouze průměrným vozem ve své třidě malých nikoli rodinných vozů. 2.Hyundai používá ve své reklamě chválu v podobě velkého interiéru,který je ve skutečnosti malý a obyčejný a skvělého designu,který příliš divoký. 3.Se mi nelíbí drzost.V reklamě narážejí na Škodu Fabii,která mu to ve srovnávacích testech natíra každou chvíli. Na reklamě mě více štve chování značky Hyundai,než vůz samotný.i20 je sice auto,které není lepší ja Škoda Fabia (dle mého názoru) ale není tak příšerné.
slovenská verze bez trapných řečí https://www.youtube.com/watch?v=3J8mV3bOGCg
anglická verze bez trapných řečí https://www.youtube.com/watch?v=dUgWICyNP7Y
evropská verze bez trapných řečí https://www.youtube.com/watch?v=BG-U-OTtvVE
německá verze bez trapných řečí https://www.youtube.com/watch?v=sroV9pFTCi8
rakouská reklama dokonce úplně jiná https://www.youtube.com/watch?v=hyv1Z1Htq98
španělská verze bez trapných řečí https://www.youtube.com/watch?v=UmatyFM27zo
francouzská verze bez trapných řečí https://www.youtube.com/watch?v=jZ4qs7vpY4o
Holt jen český „mladý a neklidný“ marketér musí vymyslet něco extra…
Nejtrapnější reklama co znám.
Nejen že je lživá, ale je i ubohá. Žádná jiná automobilka se nesníží tak hluboko, aby pomlouvala konkurenci.
Nehledě na to, že pro Škodu není nějaký hnůjdaj, žádnou konkurencí. To si myslí jen České zastoupení Korejské značky…
Jedna z nejlepších reklam. Naprosto pravdivá a ještě k tomu vtipná. Škodovka není pro Hyundai jako jednu z největších světových megaznaček naprosto žádná konkurence. Je pro něho pod rozlišovací schopnost. Chtěla-li by škodovka někdy být jeho konkurentem, musela by se stát koncernem (vlastnit další značku jako Hyundai Kiu), musela by ročně prodat více jak 8 milionů aut (ne jen nějaký ušmudlaný milion), musela by mít svojí luxusní značku jako Hyundai – Genesis, musela by vyrábět auta na vodík s palivovými články aj., musela by prodávat ve většině států světa (cca 200) včetně USA, ne jen v cca osmdesáti (ve Spojených Státech je v současnosti škodovka oproti Hyundai naprosto neznámá, exotická značka), musela by vyrábět nejvíc největších dopravních lodí světa, musela by být druhým největším světovým výrobcem vysokopevnostní oceli, musela by stavět dálnice, rafinérie, průmyslové podniky, roboty, mrakodrapy, rychlovlaky (400km/h) včetně tratí,autobusy, kamiony, speciální stavební stroje, elektrárny včetně solárních, atd. atd. atd.
http://www.hyundaicorpcatalogue.com
Zkrátka, kdo si myslí, že je škodovka nějaká významnější značka, nebo nějaký konkurent třeba Hyundaie, tak je neuvěřitelně naivní.
Takže nejdřív jsi tady asi 100x hlasoval(a) v hodnocení za 10 (všechny tvoje hlasy byly smazané), a teď jsi to korunoval(a) svým výtvorem. Až příště zkusíš něco podobného, dostaneš ban.
hyunday hunday hyundai nebo jak se to pise neni vubec hezky auto ani dobry podvozek je horsi nesedi to je to jako lambada to delala skodovka uz od 88 favorita s tim by se to mohlo mozna rovnat. pouzite materialy v aute vrzou uz od novyho kousku ne ze by to byl krap ale na skodovku nema. uz jenom jak se hyundai opita o skodovku je trapny ten kdo na to ma nemusi shazovat ostatni uz s tohohle duvodu jsou smesny. a ted ta nova reklama A ted ujedu vsem to je nejvyc trapny z 1,4 ujede akorat traktoru. kuku a ty jsi asi jeste ve skodovce a v hyundai nesedel mluvil bys asi jinak snad mas vubec papiry a jezdiz ve stary shnily lantře
To, cos napsal jsou totální kraviny, nevím, kdes na to přišel, které sedí tak na škodovku. Můžu osobně srovnávat, mám 3 roky novou i30 a v práci jezdím 2letou octávií. Octávie je na rozdíl od i30 hrozně uskákané nekomfortní auto (hlučné), které v zatáčkách nesedí, nespolehlivé (již 8x v servisu pro závady motoru, převodovky, klimatizace). Podobné závady řešíme i u ostatních škodovek ve firmě. Hrůza, děs, běs.
i30 ani jedna závada, to teď vůbec žádné vrzání a to mám na ní najeto 125 tisíc km.