
Hornbach: Kráva sežrala šrouby, skončila pod pilou
Vtipná reklama Hornbach o dvou kutilech, kteří si dokáží hravě poradit i s nečekaným problémem, když jim kráva sežere šrouby, které potřebují ke své práci. Situace, které by pro mnohého znamenala konec práce a shánění nových šroubů, nemůže ale zastavit rozjeté kutily šroubující verandu na chalupě. Když se vzpamatují z prvního překvapení, začnou se poohlížet jak ze vzniklé šlamastiky ven. Jakmile padne jejich zrak na motorovou pilu, je jim i ním jasné jak to bude dál.
Jak šílený jsi ty?
Hornbach aktualizuje svou jarní kampaň s názvem „Jak šílený jsi ty?„, která odstartovala počátkem března, a přichází s novým televizním snímkem „Cow (kráva)„. Televizní spot je opět vyprávěn s patrným nadhledem a velkou dávkou černého humoru. Přitom zde nechybí vášeň pro kutilské projekty, která je pro Hornbach příznačná. Režírování snímku „Cow“ se znovu ujal český režisér Martin Krejčí.
Spoty z kampaně Pilsner Urquell - Jak šílený jsi ty?:
však oni jí ty šrouby vyndali, ne?

Pindruše má recht,času na to vyndat jí to z tlamči měli víc než dost..takže ten vtip přestává být úplně vtipný… z toho tedy vyplívá, že u Hornbach nakupují jen brzdiči B)
Hrát si na ochránce zvířat je tady zbytečné. Podle mě je úmyslný černý humor dobře patrný, a navíc poměrně vtipný. [8/10]
Je to naprosto nechutná reklama a představa to fakt není.. narace reklamy neumožňuje jiné vysvětlení. To, že tam není řezání motorovkou ukázáno neznamená, že není součástí tohoto spotu.. Jo kdyby měli hnědé ruce a kráva dál vesele přežvykovala a vedle ní bylo lejno, tak by to bylo o něčem jiným..
Říká ti něco nadsázka a černý humor? Kdyby měli všechno brát tak vážně, tak by reklamy vypadaly jako ty na Persil. Podle mě je to vtipné a celkem i trefné.
Podle toho co pises by ti nevadilo kdyby tam rezali cloveka ?
Fakt nechápu o čem to vlastně mluvíš.
Od krávy (která tam mimochodem nikde řezaná není) k člověku je dost dlouhá cesta. A potom je tady ještě otázka forrmy jakou je to podané, a pokud v tom nevidíš nadsázku, nemůžeme se shodnout.

Kráva trochu chudák, ale reklama pěkná. Jenom u Hornbachu abych jí vždycky viděla alespoň 2x než mi dojde
Oni ale vlastně žádný rozřezání krávy neukazujou (asi ví proč), takže je to jen vaše představa. Vůbec s tím nemám problém.
Nejsi ty veterinář?
Takhle je to super!
To nemůžou vyskočit a rychle jí ty hřebíky sebrat z huby, času na to měli docela dost. Kráva vypadala jako hodně pomalý přežvýkavec. Moc vtipný mi to nepřijde, a šílený už vůbec ne.
..dávam palec dolu 