Hornbach: Dům bez hranic jako splněný sen
Zajímavý projekt Hornbachu volně navazující na předchozí reklamy o splnění snu. Krátký film Hornbach: Dům bez hranic je příběhem o rekonstrukci a vylepšování rozpadlého „domu“, který na bydlení snad ani nevypadá. Nejenže je v zoufalém stavu, ale navíc svou velikostí nedává ani moc možností pro zlepšení. Hlavní hrdina Pascal Langdale, kterého můžete znát jako představitele Ethana Marse ze hry Heavy Rain, se tím ale nenechá odradit a bez otálení se vrhne do rekonstrukce.
Domov můžeš udělat z čehokoliv.
První úspěchy se brzy dostaví a je téměř k nevíře co se mu na malém prostoru podaří. Věřte tomu nebo ne, ve sklepě dřevěného minidomku brzy umístí luxusní vířivku a na střeše si budete moc zahrát bowling. Vše směřuje k naplnění hesla Hornbachu, že domov si můžeme z čehokoliv, záleží jen na nás.
Existuje místo, kde je možné všechno. To místo je uvnitř tebe.
Spíš než o klasický reklamní spot jde o formu virálního marketingu, který byl podpořený i vlastními stránkami projektu http://www.dumbezhranic.cz s prvním krátkým filmem Hornbachu a kampaní na Facebooku.
Dobrá reklama nevíte jestli se dá stáhnout?
Předem díky
[…] důkaz toho, že reklama Hornbach byla zajímavá a originální už před uvedením kampaně Dům bez hranic, který běží právě teď. Podívejte se i na další reklamy Hornbach u nás na […]
Jejda nějak jsem vám pokazil plány
Plány jsou v zásadě od toho, aby se měnily.
Koukal jsem že to tu není… ale taky je dobrá reklama – rozviklaný stůl pobořený dům
Ahoj, už to bylo připravené, takže jsi to trochu urychlil: https://www.tvspoty.cz/hornbach-pust-se-do-sveho-projektu/. Díky!
Prostě skvěla reklama ale jako kratký film.
Těžko to můžete brát jako normální reklamu, 10 min to je skoro krátký film. To dává úplně jiné možnosti pro vyjádřní než standard 30′. Hornbach s tím nenaložil špatně. Kritizovat hotové dílo je vždycky snažší než něco vymyslet, aneb po bitvě je každý generál.
Kdo neviděl tohle video, tomu spoty v televizi asi moc neřeknou. Čekal bych tam možná víc „smysluplné“ akce s přestavbou, nejenom pro efekt. Jako projekt výrazné, ale trochu těžkopádné a samoúčelné.
neni to ta kočička lutz tatatata
Povedená reklama, možná bych tam jenom ukázala více konkrétní práce. Přece jenom jde o Hornbach, takže něco pro kutily.
Nápad super, provedení mohlo být možná i o chlup lepší, ale určitě zajímavé. [9/10]
Nevybavuji si moc podobných projektů, aby bylo s čím srovnávat. S klasickým 30s spotem to nemá význam, protože tam není prostor na podobný příběh. Hornbach měl dobrý nápad a s jeho zaměřením na „udělej si sám“ se to nabízí, dokázal bych si předtavit i výraznější „přestavbu“ domu.
zajímavé, fandím Hornbachu..
Po nějaký době celkem zajímavej projekt, jenom u toho bowlingu jsem se začal nějak ztrácet, ale jasně že dobrý.
Rozhodně zajímavá reklama, nebo spíš film. Hornbach si u mě šplhnul.
Wow, to mě příjemně překvapilo, má to styl. Jenom ta hudba trochu tahá za uši..