H&M: Užijte si Vánoce plné očekávání (2019)
Ne úplně běžná vánoční reklama módní značky H&M „Moments in Between„. Tuto sváteční sezónu chceme oslavit vzácné okamžiky plné lásky a emocí. Pamatujte, že to jsou malé věci v životě, které skutečně zůstávají ve vašem srdci.
H&M – Užijte si chvíle plné očekávání
Enjoy the moments in between.
Veselé Vánoce!
Originální píseň ke spotu Moments in Between | H&M Holiday 2019 [+]
Judy Garland – Have Yourself A Merry Little Christmas
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Taky hledáte: HaM, H a M, H & M, HM, H+M, H and M, HandM, Hennes and Mauritz, Hennes a Mauritz
Z teto reklamy jsou opravdu citit Vanoce a oslava Noveho roku !!! A ze tam jsou gayove ? No a? Jsou to take lide! Je videt, jak tu jsou stale zaostali, primitivni lide narozdil od zapadnich zemi !!!
Luxusni reklama s nadhernou hudbou !!! Hned je evidentni, ze nejde o ceskou uhozenou rekkamu !!! Bohuzel v teto republice je jeste spousta primitivnich buranu, kteri nemaji vkus a kvalitni reklamu neoceni !!!
Nechutnost. Objednavam si LGBT FREE ZONE nalepky, jednu mlasknu i na dvere tohohle odpornyho kramu. Ale za ty dvere uz nikdy nevstoupim
V HM uz nenakoupim, skoncili u me. Toto je uplna propaganda politicke “korektnosti” eu. Fuj, jeste tam meli dat vic zlutych tech je tam malo…a taky nejakeho transgendra…
Je opravdu nutné takhle prezentovat lásku? Mohli se přece držet za ruce a ne takhle ohavně olizovat. Tohle není v pořádku a ještě se to vysílá celý den.
Buzerantov do vianočnej reklamy može vložit fakt iba skurveny sexualny deviant a takych v H&M bude určite viac, kde je RRTV , alebo už žijeme v dobe ked je to ,,normálne,, ba naopak ešte viac to treba ludom otierat o držky ešte aj na Vianoce…..RRTV wake the fuck up a rob niečo – podnet zaslany
Běžte do hajzlu s buzerantama a negrama. Nejsme pojebaná černá Francie. Jsme v Čechách, táta, máma a jsme kurva bílý
Odporná nechutná reklama nic víc…
Odporné svině z h&m
Dívat se na odporné buzny ,z toho jednoho negra.
K blití..
Hodně solidní humus…………………..