Heineken: Východ slunce patří tomu, kdo se neopije (The Sunrise)
Heineken vyzývá k zodpovědnému pití alkoholu v nové reklamě z kampaně Open Your World. Na první pohled zvláštní přístup od pivní značky našel své atraktivní ztvárnění ve spotu Sunrise (východ slunce). Párty nedosahuje absurdnosti a divokosti předchozích The Entrance nebo The Date. Za hudebního doprovodu skladby #mysunrise od DJ Audrey Napoleon, má hlavní roli kontrola hladiny alkoholu v krvi. Neexistují limity pro pití, pokud znáte své vlastní. Hrdina v reklamě tak dá přednost před pivem Heineken láhvi vody, odměnou mu potom je východ slunce strávený ve společnosti Audrey Napoleon.
Originální píseň ke spotu Heineken: Sunrise [+]
Audrey Napoleon – #mysunrise
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Zajímavé, ale tomto typu párty bývá stejně alkohol až druhořadý B)