Hansaplast: Máma si užívá a děti mají pré
Kondomy Hansaplast za to vzaly pěkně od podlahy. Reklama ukazuje kluka, který si dělá co ho napadne, a že některé nápady stojí za to. Proti případným výtkám má univerzální odpověď: „Máma říká, že můžu!“ Zdá se to být těžko uvěřitelné, ale vysvětlení na sebe nenechá dlouho čekat. Ve chvíli, kdy se jí jde kluk zase zeptat jestli něco může se zpoza dveří ozývá jen „Ano, ano, ano.“ Jenže nejde o odpověď na synovu otázku, ale maminka si za dveřmi užívá při sexu. Pravděpodobně s kondomy Hansaplast, nebo by naopak měla kondomy Hansaplast použít, aby nedošlo k nechtěnému početí, jak se jí to zřejmě stalo u syna, na kterého teď nemá čas?
Výrobci kondomů si jen občas pomohou pro svoje produkty reklamou, která nabízí jejich výrobky jako možnost, jak zabránit nechtěnému početí. Proč? Ve většině případů, totiž taková reklama paradoxně vede k zákazu jejich reklamy. Příkladem takové reklamy může být například povedený spot na kondomy Zazoo. Ve výsledku takový přístup vede k tomu, že místo skutečného využití se předkládají náhražky v podobě báječného zážitku apod. Jasně, že i předchozí zmíněné výhody v sobě použití kondomů skrývá, a minimálně ochrana proti případným nemocem hraje svoji roli, ale většina lidí bude kondom používat právě jako prostředku proti nechtěnému otěhotnění.
Docela drsné, ale pravdivé. Tak i tak.
Zajímavý, fakt nevim jestl ito má znamenat, že měla kondom použít aby neměla kluka co ne něj teď nemá čas, nebo teď kvůli svýmu potěšení. Nebo raději v obou přápadech?
No jasně že v obou případech, nejlépe pořád.