Guinness: Oživení planety (Bring it to life)
Ne úplně snadno uchopitelná reklama Guinness přinášející představu oživení planety (Bring it to life). Na pivo zapomeňte, to ve spotu neuvidíte. Zato uvidíte spoustu mužů, kteří dělají možné i nemožné pro to, aby pomohli obnovení planety. Překvapivá koncepce nové reklamy Guinness s výpravným obrazem a s několika opravdu velkolepými záběry určitě zaujme a někoho možná i přinutí k zamyšlení. A potom se určitě najde i dost velká skupina těch, kteří si nechají pořádně načepovat svůj Guinness.
Přiveďte ho k životu.
velmi sugestivne dotazena predstava o uvedeni do zivota, ktera dela z vody a chmelu temer bozsky napoj
Se stoutem Guiness to souvisí v tom smyslu, že se reklama snaží naznačit, že Guiness se nesmí jen načepovat, ale musí se přivést k životu (Bring it to life)…to je ostatně řečeno v jedné z dalších reklam kde je slogan “ You just do´ t pour Guiness…you bring it to life“…doufám že vám to trochu pomohlo k pochopení a otázkám jak tato reklama souvísí s Guinessem…
Ahoj, díky za upřesnění.
Tomas:
Sorry, ale s reklamou, která na pochopení potřebuje vysvětlivky, neni něco v pořádku. A to i přesto, že spot jako takovej je super.
Neřekl bych, že tenhle spot potřebuje nějak víc přemýšlení než spot typu „Mami, proč jsou tvoje ruce tak hebké…to proto, že meju nádobí v Jaru“…(nebo jak to vůbec je :D) Nicměné jde o to, že chtěli originál, kterej očividně dostali, jelikož tahle reklama v Anglii běží každou chvíli (aniž by musela, protoře Guiness tu teče proudem stejně jako Plzeň v Česku) a navíc jak vidno má pozitivní reakce v Česku. Nemyslím, že potřebuje vysvtlivky, nebo se hlouběji zamýšlet. Je to o tom přečíst si poslední a vlastně jediný slogan v reklame „Bring it to life“. To máš jako s českejma ležákama, když to hospodskej neumí pořádně natočit tak to sice vypiješ, ale nevychutnáš si to tak jako když si dá záležet na každý sklenici tak, že nikam jinam nebudeš chtít už jít a budeš pít jen u něj…péče o produkt a marketing, o to tu běží…
Tomas: Vzhledem k tomu, že máš potřebu to vysvětlovat, to asi nějakou nápovědu chce.
Asi se chlapi shodneme, že reklamy na pivo stojí většinou za to. Stačí si projet pár pivních reklam tady na webu a je jasno.
Pěkný, ale jak to souvisí s pivem?
No fantazie,paráda
To už je trochu o něčem jinym než jenom o prodeji piva, takhle se buduje značka.