Guinness: Domino pro sklenici piva
Guinness ve své reklamě postavil neobvyklé domino, jehož cílem je konečné zobrazení monumentální sklenice piva. Plán se realizuje v jakémsi horském městečku, kde jsou místní obyvatelé svědky monstrózního domina, ve kterém se postupně objeví padající nábytek, pneumatiky, sudy, osobní automobily i hořící balíky slámy.
Good things come to those who wait.
Vše postupně směřuje na místní náměstí, na kterém je jako vyvrcholení domina složena socha piva Guinness. Spíš než spot na podporu konkrétního výrobku jde o podporu a image značky. Neobvyklá a relativně velkolepá reklama Guinness si jistě dělala ambice, které má zřejmě šanci naplnit. Nicméně například česká reklama o vzniku sklenice s pivem reklama Staropramen: osvěžující nápad mi přijde mnohem uvolněnější a nakonec i uvěřitelnější.
Na této reklamě se zjevně nešetřilo, nejspíš už vznikala s cílem stát se klasikou. Pěkné pokoukání, ale možná je tam toho všeho trochu moc.