Generali Česká pojišťovna: Nic se neděje (2020)
Igor Chmela a Jan Vlasák jsou tvářemi nových reklam, ve kterých Generali Česká pojišťovna promuje spojení Generali a České pojišťovny. Celkem nuda a stejně těžkopádné jako název nové pojišťovny. Pamatujete ještě na „Hryže tučňák kabely?“, tam to mělo vtip. Tady se opravdu nic neděje.
Jinak se totiž vůbec nic neděje…
Děje se toho přece mnohem víc.Generali Česká pojišťovna
Spojili jsme síly a proto vám přinášíme výhody.
Reklama se mi moc líbí. Také mě překvapilo, že je v různých verzích.
Nicméně mě bohužel kopne, to že se nic neděje. Vůbec nic. ……V tyto mimořádné časy…
Napadá mě k tomu spousta parodických vět. Třeba, že to řekne moderátor hlavních zpráv, prostě reklama posazená do této doby má zvláštní pachuť nepatřičnosti..
Alexandr – a jé pán je buďto chytrolín a nebo spíš zaměstnanec jedné z nejhorších reklamek, která točí ty české děsné reklamy!!! Tyto reklamy byly nejlepší inteligente!!!
Nevíte někdo, co je to tam v pozadí za jazzovou hudbu?
MILUJU tu reklamu detektivové v autě !!! Mohla bych se na ni dívat stále dokola !! A ta hudba k tomu nadhera !!! Presně z amerického filmu !! Navíc herec z Hostelu se na to perfekně hodí !!! Opravdu povedená reklama vc.úžasné hudby !! Bravooo !!!
Mi je trochu proti srsti, že stejní herci v pár spotech vystupují jako drsní detektivové z amerického filmu a v dalších jako securiťáci z Penny Marketu. To si trochu protiřečí.