Gambrinus: Věříte na europivo? (2015)
Gambrinus musí nálepka europiva zlobit víc, než se možná původně zdálo. To, co začalo poměrně překvapivě s fiktivním pivem Patron, našlo své pokračování v reklamě s jednorožcem, hodinkami s nosorožcem a lochneskou, pod kterou je podepsaná Alice Nellis. Ani to ještě není konec a čeká nás další boření mýtů, pardon nálepek.
Europivo? Ale jistě. Hned si jedno dám. A teď mě omluvte, můj nosorožec už čeká. Podle mých hodinek s vodotryskem je nejvyšší čas zajet se podívat na krmení lochnesky. Maxi!
Zapomeňte na nálepku. Přestaňte se honit za mýty o europivu a udělejte si na Gambrinus vlastní názor.
Gambrinus – Na ty, kdo mají jasno.
Spoty z kampaně Gambrinus - Věříte na europivo?:
Marketéři by měli změnit zaměstnání. O blbečkovi s vodotryskem nemluvě.
Povazuji reklamu na „Europivo“ za naprostou trapnost. Nechapu, jak je mozne, ze tzv. „Euroskeptici“ se dokazali prosadit i v reklame na pivo. Je to skoda, protoze pivo je dobre. Ten, kdo tu reklamu vymyslel a schvalil, asi musel podstoupit oboustrannou lobotomii. Podle me by se firma mela za tu reklamu omluvit a stahnout ji conejdrive.
Gambrinus nestojí za nic ani když mu zalepíte etiketu