Gambrinus: Patron dobrého českého piva (2015)
Velké odhalení jako experiment Gambrinusu ohledně kvality piva. Aneb pozná český pivař jaké dostal pivo, když je etiketa přelepená novou značkou „Patron„? Výsledek vzhledem k tomu, že jde o reklamu Gambrinus, asi nepřekvapí, zajímavý byl ale formát a nasazení reklamního sdělení. Jestli to bude stačit pro změnu názoru na velká „europiva“, uvidíme se zpožděním. Nechali jste se nachytat?
Europivo dělané z náhražek – tak nejčastěji říkali lidé pivu Gambrinus. Nikdo se ale nezajímal o to, že je dělané výhradně z plzeňské vody, žateckého chmele a českého sladu nebo že vyhrává slepé testy v pivních soutěžích. A právě proto jsme vytvořili novou značku piva Patron, abychom dokázali, že český národ dá spíše na nálepku než opravdovou chuť. Jak se lidé zachovali, když zjistili, že pivo z Pivovaru Patron je ve skutečnosti Gambrinus? Podívejte se na naši novou reklamu a podělte se s námi o vaše názory.
Jsme národ skutečných pivních znalců?
Kdo je skutečný Patron dobrého českého piva?
A co vy? Dáte na nálepku nebo na chuť?Gambrinus – Na ty, kdo mají jasno.
Gambrinus je Patron: celý dokument
Podívejte se, jak vznikal celý projekt Patron. Proč jsme museli převléct Gambrinus za Patrona, postavit pivovar, který nikdy žádné pivo nevařil, a jak ho ochutnalo 18 000 lidí na festivalech a v hospodách.
Spoty z kampaně Gambrinus - Věříte na europivo?: