Flexi životní pojištění: Změny nás baví (kreslení)
Pojišťovna České spořitelny přichází s novou podobou kampaně pro svůj produkt Flexi životní pojištění. Spot je postaven na hraní si se skicákem, do kterého dvojice partnerů přenáší své představy, a flexibilně je také mění podle potřeb. Mottem kampaně je slogan „Změny nás baví„. To má symbolizovat výhodu Flexi, kterou je možnost nastavení parametrů pojištění v závislosti na aktuální životní situaci.
„V nové kampani zaměřené primárně na rodiny s dětmi a aktivní lidi komunikujeme zejména variabilitu nastavení parametrů pojištění v souvislosti se změnou životní situace. Možnost změny je v kampani ztvárněna prostřednictvím skici a tužky s gumou, která gumuje, respektive překresluje, původní situaci,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.
Zajímavá kombinace animovaného (kresleného) a hraného spotu působí poměrně příjemným dojmem a pravděpodobně vás dokáže zaujmout v bloku ostatních reklam. Z mého pohledu není animace v reklamě nikdy dost, takže Flexi životní pojištění vykročilo správnou cestou.
Za poskytnutí spotu děkujeme společnosti Pojišťovna České spořitelny, a.s., Vienna Insurance Group
Ale reklama je moc pekna..
Hlavně ne flexinu od Český!!! Nedostanu ani co tam nacpu,prostě špatná životka
pojišťovák?
Od Flexi určitě krok správným směrem, matně si ještě pamatuju na chudáka vtěstnanýho do plexi kostky. Z toho jsem měl spíš husí kůži. Tady aspoň hned vím o co jde. Možná až moc polopatický