Fernet Stock 8000: Chilli papričky jsou čistě tvoje věc
Původní reklamy na Fernet Stock 8000 se nesetkaly s pochopením Rady pro reklamu a nyní už jsou nahrazeny mnohem usedlejšími verzemi. Největší překážkou byl mladistvý vzhled protagonistů, patrný především u verze s medvídky a zorbingem, kde holky vypadají na to, že nejsou plnoleté (samozřejmě jsou). Forma komunikace u původních spotů na Fernet Stock 8000 je relativně netradiční, a snad se dá i pochopit rozladění některých kritiků.
Čistě tvoje věc.
Né, že bych byl příznivcem toho šnapsu, ale pro Fernet reklamy pochopení mám
Svym způsobem může bejt Stock rád, že mu to zakázali. Asi chtěl udělat reklamy výrazně jinak od toho co dělá pro Fernet, ale podle mě šlápnutí vedle. Fakt to vypadá jako by chtěl k pití přivést hlavně náctiletý.
Ten prostřední má snad plechovou hubu. Jinak Fernet 8000 mi úplně minul a doufám, že to tak i zůstane.