EKO-KOM: Šikulka táta třídí odpady
Reklama obalové společnosti EKO-KOM, která více než svým zpracováním zaujme masivním nasazením a spojením zdánlivě nesouvisejících motivů – dítěte na nočníku a třídění odpadů. Jiří Racek v roli tatínka je přivolán k dítěti, které právě úspěšně ukončilo svoji potřebu na nočníku a za tento úspěch je pochváleno „Šikulka„. Stejně tak dopadne tatínek u kontejnerů venku před domem, kdy je pochválen „Šikulka“ od důchodkyně za tříděné odpadů. Jak informují stránky http://www.jaktridit.cz/, provozované firmou EKO-KOM, třídění odpadů už patří k dobrému vychování dvou třetin Čechů.
Každý odpad má své místo. Dvě třetiny z vás už třídí. Má to smysl. Třiďte dopad!
[…] mi to přijde přímočarejší a nakonec i příjemnější než novější kampaň EKO-KOM šikulka, kterou u nás najdete […]