EKO-KOM: Každý důvod je pro třídění odpadu dobrý
Výzva obalové společnosti EKO-KOM ke třídění odpadů s claimem „Každý důvod je dobrý“. Od toho byl zřejmě už jen krůček k příběhu kluka, kterého ke kontejnerům s tříděným odpadem neláká ani tak snaha o lepší životní prostředí, ale vnady jeho sousedky, která odpad třídí také.
Pořád mi to přijde přímočarejší a nakonec i příjemnější než novější kampaň EKO-KOM šikulka, kterou u nás najdete také.
i takhle se dá třídit..
někdo má sousedku,někdo svědomí B)
To je ve finále lepší slogan než originál.
Plusový body oproti šikulce, možná by mohli přijít i na nějakej další nápad proč třídit. Každej nemá sousedku.
Kofolácká pohodovka, pro tento účel šikovná. Mimochodem jeden z asi 3 tuzemských spotů, které jsem zaregistroval na poslední Noci reklamožroutů.
Které byly ty další dvě?
admin: Dlužím odpověď, ale přesně si už nevzpomínám Pokud se počítá i anglická reklama na německé auto, běžela tam cukrářská Fabia. A určitě (nebo rok předtím) i pecka: „Mnichov“ http://www.youtube.com/watch?v=vVHUtumRUrc . Z cizích nešlo zapomenout třeba impozantní „Ink“ čínské státní televize http://www.youtube.com/watch?v=b2YcEJhJA34 .
Pěkné kousky. Mnichov už mám nějakou dobu připravený, můj oblíbený. Nejvyšší čas ho sem dát.