TETA drogerie: Nakupování s rozumem a citem (2018)
Dilema rozumu a citu ukazuje v reklamě Drogerie Teta na zákaznici (Lucie Černíková), u které polovina nakupuje podle předem promyšleného plánu, zatímco druhá se nechává okouzlit okamžitou inspirací.
Ctím přesnost, vím přesně kolik utratím.
Vzhůru nakupovat, kráso inspiruj mě! Je čas se rozmazlovat, navrhuji začít kávou…Nákup je radost, když si s výhodnými nabídkami pokaždé můžete dopřát něco navíc. To ocení rozum a potěší cit.
Teta – Nakupování s rozumem a citem
Nezapomenout aviváž..
Jasně, nezapomenout na vizáž!
Nepleť mě!
Zástup rtěnek, řasenek a stínů čeká…Prožijte nákup všemi smysly. Užijte si radost prohlížet, přivonět a vyzkoušet.
když si díky výhodným nabídkám můžete dopřát něco navíc, raduje se rozum i cit.
Je veliká škoda, že nebyla natočena nová reklama s Lucií Černíkovou. Ta paní, která se tam od roku 2020 nově objevuje, to je nuda k uzoufání. Chci tam zpět Lucku!
Reklama s L.Černīkovou je rozhodně nejlepší. Není to žádná nuda. Měli byste s touto hvězdou divadla Semafor, natočit reklamu novou.
Dokud poběží reklama, nikdy si nepůjdu nakoupit do tety. Už se to nedá vydržet!Nedivím se, ze máte stále prázdný obchod.
No, tohle je absolutní odpad. Level otravnosti – milion.
Lucie Černíková hrát rozhodně umí. Tuhle (jinak dost plytkou) reklamu dovedla k dokonalosti.
Lucka je krásná, role jí sedla