Dove: Buď sama sebou s přirozenou krásou
Další reklama Dove pracující s pojmem přirozené krásy. Spot určený pro školy nabízí jednoduchý černobílý pohled na dívku před zrcadlem, která k úpravě svého obličeje použije pouze vodu a mýdlo Dove. Není to osamocený projekt Dove určený pro mladé dívky, ještě dál jde spot „krása utiskuje„, které upozorňuje na nebezpečí kosmetického průmyslu, který dívky vtáhne do svého soukolí a postupně převálcuje.
[…] rozhodli vsadit na kosmetiku bez kosmetického průmyslu svědčí i další spoty na našem webu. Přirozená krása, Krása utiskuje a Pro Age – to jsou jen některé reklamy Dove, které tady můžete najít. […]
_darmodej_: dík
Jana K.: Reklamě se dá věřit málokdy, tady je to o to horší, že uměle hraje naše city a tváří se jako jediná správná. Vážně to určitě myslí, pokud si místo toho „to“ doplníš prodej a tržby.
Přetvářka je nejhorší, ale třeba to myslí vážně. Reklamy jsou to pěkné.
Od Unileveru je to pokrytectví! Na jednu stranu Dove se svými rádoby koncepty proti „škodlivé“ kosmetice bojuje za přirozenou krásu, na druhou stranu Unilever v sexistických reklamách Axe neustále s umělou krásou nepokrytě pracuje jako objektem mužského zájmu. Je to jenom vypočítavost, nic víc.
souhlasím s tebou Pipi, spíš než opravdovou snahu dělat věci jinak za tím vidím marketingový tah a snahu odlišit se od konkurence