Dove: Skutečná krása vám vleze pod kůži
Další z „antireklam“ Dove, resp. jeden ze spotů, které směřují k tzv. „skutečné kráse„, což je koncept, který značka Dove začala ve svých reklamách využívat. Na rozdíl od klasické reklamy kosmetické firmy s mnohdy uměle vyhlazenou pletí nádherných modelek, spoléhá Dove na zobrazení pleti se všemi jejími nedostatky a chybami (jizvy, těhotenství, stáří, skvrny, tetování, pihy, piercing, vrásky, jizvy atd.).
You gotta have skin
Dove se svým přístupem snaží odlišit od ostatních kosmetických firem, což se mu určitě daří. Jenže od zajímavé a netradiční reklamy k získání zákazníka, který u vás bude utrácet peníze vede ještě dlouhá cesta.
[…] rád zdůrazňuje atributy přirozené krásy a přirozeného stavu jako např. ve spotu „musíte mít kůži„, jakoby oponenturu klasické komerční kosmetiky, která formuje vnímání nás všech. […]
No jo chlapi – samá racionalita a pragmatičnost.
Jak se zdá podle příspěvků přede mnou, tak ženy na tenhle typ reklamy slyší. Dove dobře ví co a proč dělá, jen bych nevěřil na jeho bohulibý úmysly. Je to byznys – nic víc, nic míň.
peníze jsou vždycky až na prvním místě
Moc zajímavá reklama ukazuje, že žena může být krásná a nemusí to být žádná vyumělkovaná a ,,upravená,, modelína
Miluji tenthle typ reklam od Dove! Krásné, pravdivé, opravdové.