Dove: Každá dívka si zaslouží cítit se dobře
Kampaň Dove za skutečnou krásu pokračuje dalším spotem zdůrazňujícím fakt, že každá žena a dívka je krásná. Ještě než se rozbrečíte dojetím nad tak hodnou společností, která to s námi myslí opravdu dobře a chce dělat věci jinak, je dobré si uvědomit, že Dove patří pod společnost Unilever. Komu to nic neříká, tak pod Unilever patří například také Axe. A to je značka, která se v reklamách na utváření stereotypů o ženské kráse a atraktivnosti aktivně podílí. Stačí se podívat na spoty Axe u nás. Takže nic proti snaze Dove, možná nejde jen o reklamní trik, ale potom neví levá ruka v Unileveru co dělá ta pravá.
Krása je už příliš dlouho definovaná pomocí úzkých a strohých stereotypů. Vy jste nám pověděli, že nastal čas to změnit. My s tím souhlasíme.
Proto věříme, že skutečná krása může mít různé tvary, velikosti a věk.
Proto jsme spustili Kampaň za skutečnou krásu.
A proto doufáme, že se jí zúčastníte.
O tom, že v Dove se opravdu rozhodli vsadit na kosmetiku bez kosmetického průmyslu svědčí i další spoty na našem webu. Přirozená krása, Krása utiskuje a Pro Age – to jsou jen některé reklamy Dove, které tady můžete najít. Ti optimističtější (nebo naivnější?) z nás mohou jen držet Dove palce a doufat, že to myslí alespoň trochu vážně.
Vidíme to asi hodne podobně, ale nějakou iluzi si nechat musím.
Poznámky s vazbou na Unilever je trefná. Mám ale pocit, že značky budou mít dost velkou míru volnosti pokud jde o marketing, takže bych Dove i věřila, že to myslí vážně. A samozřejmě peníze jsou až na prvním místě.
Já bych s tím optimismem šetřil, až na ty peníze B)