Dove: Jak se dělá modelka (Evolution of Beauty)
Inteligentní, vtipná a pravdivá reklama Dove z dílny Ogilvy & Mather, jejichž rukopis jde poznat i s ohledem na použitý slogan: „Bez obav, vaše vnímání krásy je zkreslené“. Během šedesáti sekund můžete sledovat impozantní proměnu tuctového obličeje ženy do výsledné krásky na billboardu. V krátkosti si tak můžete udělat představu, jaké triky se při úpravách a opravách modelek používají, včetně závěrečných úprav před riskem. Dove natočil opravdu zajímavou a originální reklamu ve snaze ženám ukázat, že v každá z nich je krásná. Podprahově by se tam zřejmě ještě slušelo doplnit – stačí používat přípravky Dove.
[…] Dove: krása utiskuje Publikováno: Březen 28, 2010 Štítky: děti, emoce, kosmetika, originální, ženy Komentáře: Bez komentářů GD Star Ratingloading…Dove natočil svou reklamu v rámci Kampaně za skutečnou krásu, kterou se s snaží ukazovat pohled na ženskou krásu inovativně a jinak než kosmetické firmy. Můžeme sledovat v dlouhém záběru detailní pohled na malou holku, který je vystřídán rychlým sledem ženských „ideálních těl“, jak je podává mediální svět. Střídají je prostřihy třeba na billboardy, hubnoucí přípravky, liposukce, plastické operace apod. K tomu Dove dodává: „Promluvte se svou dcerou, než to udělá kosmetický průmysl“. Spot zapadá do koncepce Kampaně za skutečnou krásu, ve které Dove jde jakoby proti kosmetickým firmám a snaží se ukázat, že naše představa krásy je deformovaná. Podobně to Dove dělá i ve své další reklamě, ve které promění obyčejně vypadající ženu pomocí líčení a počítačových úprav v atraktivní modelku na billboardu. Reklamu můžete vidět na TVspoty.cz – Dove: Jak se dělá modelka. […]
ať žije Photoshop
Tady se žádný přípravek používat nemusí. Jen se trochu vyretušovat.. To je pěkné.