Dolce & Gabbana Anthology: Každá hvězda má svou vůni
Světová extratřída modelingu v reklamě na Dolce & Gabbana: Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová, Fernando Fernandes, Noah Mills a Tyson Ballou. To vše doplněné songem od George Michaela Freedom. Dolce & Gabbana pro svou koncepci „různá čísla pro různé nálady“ mířil opravdu vyskoko, ale co – reklamy na parfémy jsou většinou o emocích, pocitech, identifikaci s celebritou nebo se zážitkem.
Originální píseň ke spotu D&G Fragrance Anthology [+]
George Michael – Freedom
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
D&G Fragrance Anthology – behind the scenes at the ad…
já bych dal přednost Křemílkovi s Vochomůrkou..
Tak to bylo hodně,ale opravdu hodně špatný..kde nic neni..ani smrt nebere!
Já bych s tou kritikou trochu brzdil Bobe, je to imageovka, která si svou cílovou skupinu určitě najde. Vůni obrazem nebo zvukem asi neprodáš, takže moc dalších cest než budovat image značky ti nezbývá. A někomu holt se bude líbit David Backham a někomu Naomi Campbell. Já bych dal přednost Naomi
modelíny a modelové dobrý ale nevím, jestli bych si na základě shlédnutí této reklamy parfémy koupila