Dacia Duster: I moje kabelka je dražší!
Reklama na Dacia Duster od Renaultu si vysloužila své místo na našem webu především díky své neobvyklé koncepci, kdy je potencionálními zájemci odmítnuta pro svoji příliš nízkou cenu. Dvojice v autě si užívá jízdu vozem Dacia Duster, je spokojená a středem pozornosti okolí. To všechno až do chvíle, kdy se dozví od prodavače v autosalónu cenu, za kterou je možné Duster pořídit.
Doufám, že jste si projížďku užili…
Ano. Skvělé auto, a kolik stojí?
239.900 korun.
(?!?)
I moje kabelka je dražší!
Komunikovat nízkou cenu vozu způsobem, kdy je nabídnuta jako důvod proč auto nekupovat, je originální přístup, téměř jako reklama na druhou. Renault zřejmě správně předpokládá, že pro skupinu zájemců o vůz Dacia Duster, bude cena největším lákadlem.
Originální píseň ke spotu Dacia Duster: Skandálně dostupný [+]
Kylie Minogue – 2 Hearts
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
auto je levné, o tom žádná. Vždy když vidim něco strašně levného, tak si řeknu „Proč asi?“ Nejsem totiž dost bohatý, abych si kupoval laciné věci, nebo přímo šunty. Nicméně spot jako takový má vtip a myšlenku, takže je dobrý. Byt s mírnou naivitou, nebot snobové jako v reklamě by rovnou šli do showroomu BMW nebo Audi a Dacii by se obloukem vyhnuli. Ovšem jednodušší lidé se na tento vtípek na účet snobů chytí také snadno.
Duster nebude pro ty, kteří si kromě zboží kupují i image, pokud byl někdo na pochybách, spot mu dává jasnou odpověď; pro ostatní je to dobré upozornění na hlavní výhodu a důvod ke koupi
Ta herecka a ten dabing .. je za -100b . Ale auto exterier celkom fajn .. ale interier je to horšie ako škoda 105. strašnéééé .. To auto je vhodné akurát tak na dvor ako dekorácia .
Ze začátku mi to přišlo dost hloupé. Když se nad tím ale zamyslím, tak jsem si to zapamatovala prakticky hned. A s tak nízkou cenou, na kterou auto vážně nevypadá, je potřeba něco dělat.
Ještě pořád nevím, co si o reklamě myslet. Podává nízkou cenu způsobem, který může dost lidí odradit. Na druhou stranu pro takové zřejmě Duster určený není. Zajímaly by mě výsledky na prodeji.
Absolutně nejprodávanější 4×4 od února 2011 v ČR. Ale náskok v prodaných kusech v ČR by byl ještě daleko výraznější, automobilka nestíhá vůbec pokrýt poptávku v Evropě – Hlavně (Německo, Francie, Itálie, Rusko) dále Arabské státy, Jižní Amerika
hloupá reklama na hloupý auto, která dělá z lidí voly
Nadsazené zdůraznění láce může někdy zapůsobit protisměrně jako „lacinost“, spot je ovšem vtipný a dobře natočený.
Nevíte někdo co je ta za herečku? Její výraz u kabelky je opravdu výborný.
Ta cena je sama o sobě dost velkej šok, reklama nezůstává pozadu.