ČSOB: Šílený brigády (tattoo, čichač, zahřívání, olizovačka)
Kampaň na ČSOB Studentské konto Plus se soutěží o vymyšlení nejšílenější brigády. Provedení odpovídá cílové skupině vysokoškoláci a středoškoláci. Čtyři videa tattoo, čichač, zahřívání a olizovačka mají hlavně přitáhnout pozornost a přivést zájemce na facebook stránky www.facebook.com/wantedCZ a www.csob.cz/student. Další pokus bankovní instituce oslovit teenagery, nedávno to zkoušela Komerční banka s kontem G2. ČSOB se pro Studentské konto Plus možná inspirovala i u Slávy Balíka DPD, u Jokera od Vodafonu se snad inspirace ani hledat nedá.
Šílený brigády – čichač
Šílený brigády – zahřívání
Šílený brigády – olizovačka
Zahřívání není úplně špatná brigáda
Šílený je asi to správný slovo. Možná je správnej čas na vyhlášení nejšílenější banky, kam se všichni seběhnou. Protože to video co viděli na jůtůbíčku bylo přece tak žůžo.