CondomShop: Proti stresu používejte kondomy
Dost podivný způsob reklamy zvolil pro svůj sortiment web CondomShop.org. Snaží se prodávat kondomy prostřednictvím sdělení, že 73 procent rodičů je stresovaných (rozuměj svými dětmi). Tento fakt znázorňuje pomocí tučňáka a jeho tří dětí plovoucích na kře. Tučňák reaguje na neustálý křik dětí tím, že jedno z nich kopne do vody, kde ho za chvíli sežere žralok. Nabídka CondomShop.org je jednoznačná – kupujte kondomy. Web CondomShop.org dne už není funkční, vzhledem k použité reklamě snad ani není divu.
Podobnou cestu „varování před potomky“ k oslovení zákazníků zkoušela svého času i značka kondomů Zazoo, možní nejen shodou okolností ani jejich web dnes už není funkční.
Odezva asi nebyla zrovna oslnivá, ale docela vtipné (mně stačí málo). Zlobivý kluk od Zazoo – to je ovšem klasika.